Du är inte inloggad.
Skall slå på stora trumman snart så jag säljer av några syntar och tillbehör....
SÅLD! Moog Little Phatty Signature Edition - Helt otroligt fint skick, men lite lite sliten på pitchhjulet. Inkl orginallåda
SÅLD! Elektron Monomachine MKI - Tipptopp, Nya ya pottar för.... ett och ett halvt år sen var det nog nu. hehe. Inkl orginallåda har bud på 5300
SÅLD! Elektron Machinedrum MKI - Skall byta två pottar snart, så säljes med två nya pottar. Inkl orginallåda har kanske bud på 5700
SÅLD!Akai MPC1000 svart
JJ OS2 1.22
fullt RAM, dvs 128mb
i fint skick förutom några små repor brevid kortingången
80gb hd
minneskort på 2gig.
Tyvärr fick jag inte med lådan när jag köpte den, så det finns inte.
Iomega Zipdrive med nät och usbsladd.
SÅLD! Yamaha TX81-Z
Liten fin multitimbral rackare i toppenskick. Har använt den väldigt mycket till pads, men klarar av en del basljud förvånansvärt bra. Vill egentligen inte skilja mig från den, men har bestämt mig för att banta ner lite. har bud på 650
SÅLD! Biamp 1642
Stor analog jävel med 16 kanaler. Flajtcase ingår.
edit: En hatt till en potta fattas. Skall gå genom alla kanaler och alla pottar ikväll för att säkeställ att allt är som det skall, vilket jag har för mig att det är.
edit 2: Jag gick precis genom den. Den låter fan vansinnigt bra. Inte ett brus så vitt jag kan höra och EQ'n är underbar. Vill egentligen inte skilja mig från den, men den tar rätt stor plats. Några faders och pottar sprakade lite när jag började, men efter några vrid så var dom tysta och fina. Självklart kan det spraka lite när man vrider, men det är inget att tala om när det gäller en mixer från 80. Kanal 12 var lite lurig på line in men inte på xlr, men jag skall försöka att ordna det. har bud på 900
SÅLD! Behringer T-1952
(Påstådd) rörkompressor från Behringer. har bud på 500
Logic Express 7
Jag har ett gammelt Logic Express 7 om någon skulle vara intresserad. Kostar 1095 att uppgradera till Logic Express 9, 2195 att köpa nian... Eller får man ens sälja sånt här vidare?
Yamaha A3000
Slänger in min A3000 också. Intern HD(men minns inte strl nu), extern cd och zip, moddad så att båda kan vara ikopplade samtidigt. OBS! Hattarna till rattarna fattas, så måste hitta dom, alternativt sälja utan. har bud på 1000
BYOC Tremolo
Kit från moody sounds ihopknåpat av mig, men används aldrig....
CORT strata bas
Kom på att jag har en sån stående hos min flickväns mormor. Tror att jag spelat på den en gång typ, så i toppenskick. Har inte rört den på några år så minns inte modellnummer, men det kan jag kolla upp på begäran.
Samick strata
En svart strata från Samick. Även den i toppenskick, om jag inte minns fel.
SÅLD! Art IEQ
Tre EQracklådor varav två med knappar på fronten, och den tredje helt midistyrd. Och en extern display med fyra ingångar. Displayen har vanlig rca-kontakt, så om du vill kan ju ju kolla på film eller spela tetris på en fjärde kanal om du vill!
Bjud. Skambud, ockerbud.... bara det är bud. Kan tänka mig byten också, men inga stora saker... Grejerna finns i Dals Långed, Dalsland, men kan komma till Göteborg om så önskas. Jag skickar om så önskas.
bara nyfiken; hur mycket för Little Phatty? har INGEN aning själv så svårt att buda... ![]()
Verkar som att den går till Dansken för 7000. Den är mint och med trägavlar!
Hur mycket vill du ha för din MPC1000?
Den är såld, för ~5000 plus ett gäng tilliandervinyler, till tilliander.