Du är inte inloggad.
Den Svenske Fanclub bevakar som vanligt varje steg favoritbandet tar inom de svenska gränserna och vi är inte sämre än att vi tänker fota, recensera och lägga upp spellistor från samtliga Sverigespelningar på SMKs "Death after live" turné.
DSFcs Turné Blogg
Senast redigerat av Alexander (2010-03-09 22:57:49)
Först med att följa!
Fast jag är ju klart besviken på att det inte blev någon wordpress ![]()
Det blev ju riktigt bra det här!
Och vilken setlist dom har skrapat ihop! vore inte helt fel att se....
Oj, redan en läsare! Tack ska du ha!
Nu har jag alltså skrivit recension, lagt upp bilder och lagt upp låtlista från Uppsala-spelningen! Håll till godo!
Det var lite svårt att få klara bilder p.g.a. att det under ganska stor del av spelningen var väldigt mörkt.
Senast redigerat av Lund (2010-03-11 02:53:22)
Lund skrev:
Oj, redan en läsare! Tack ska du ha!
Nu har jag alltså skrivit recension, lagt upp bilder och lagt upp låtlista från Uppsala-spelningen! Håll till godo!
Det var lite svårt att få klara bilder p.g.a. att det under ganska stor del av spelningen var väldigt mörkt.
mycket trevlig läsning, och det var kukl att se att de faktiskt kör svenska tennis och grovhuggen kepsgubbe ![]()
hoppas de kör de imorgon med, men det skulle ju vara lite märkligt om de byter setlist ![]()
Nu ligger två färska (eller okej, en sedan länge kallnad och micrad, och en fortfarande halvljummen) recensioner av vad SMK tar sig för uppe på bloggen. Malmö i vintras, och Göteborg nu i torsdags - håll tillgodo!
Kul initiativ! ![]()
Ni skulle kunna få slänga upp när jag filmade SMK live nu precis på Melt så fort det är färdigredigerat om ni vill? ![]()
Vet inte när det blir klart har lite annat diverse SMK/Maskinen krimskrams o redigera med.
Senast redigerat av 2pac Hackeur (2010-08-10 00:21:08)
2pac Hackeur skrev:
Kul initiativ!
Ni skulle kunna få slänga upp när jag filmade SMK live nu precis på Melt så fort det är färdigredigerat om ni vill?
Vet inte när det blir klart har lite annat diverse SMK/Maskinen krimskrams o redigera med.
Visst! Absolut. Låter gött! Kör i vind.